Merksem bedankt vrijwilligers op de ‘Dag van de Merksemse vrijwilliger’

Op 4 maart 2020

Op zaterdag 7 maart om 11 uur bedankt het Merksemse districtsbestuur alle Merksemse vrijwilligers voor hun inzet het afgelopen jaar met een receptie in feestzaal ‘De Volkslust’, Van Heybeeckstraat 26, Merksem. Ook de pers is daarbij van harte welkom.

Vrijwilligers zijn onmisbaar voor de Merksemse verenigingen. Of het nu over sportclubs, culturele verenigingen, evenementen, jeugdorganisaties, seniorenwerkingen, bewonersgroepen of welzijnswerk gaat, het verenigingsleven kan niet zonder de inzet van honderden vrijwilligers.

Op de ‘Dag van de Merksemse vrijwilliger’ huldigt het district alle vrijwilligers die zich inzetten voor Merksem en zijn inwoners. Alle verenigingen in Merksem werden opgeroepen om hun actieve vrijwilligers in te schrijven voor de receptie op zaterdag 7 maart. Maar liefst 705 personen werden ingeschreven. Na afloop krijgen alle aanwezigen een kleine attentie van het districtsbestuur.

Verantwoordelijke: Luc Bungeneers, districtsburgemeester