Scholenveldloop Merksemse scholen

Op 1 maart 2023, over deze onderwerpen: Sport

Op zaterdag 18 maart vindt de scholenveldloop plaats voor de Merksemse scholen. Van 14 uur tot 17.30 uur lopen de leerlingen van het eerste tot en met het zesde leerjaar om de eer van hun school hoog te houden. De scholenveldloop gaat door in het fort van Merksem.

Wil je jouw kinderen eens laten proeven van atletiek? Schrijf hen dan in voor een sportkamp tijdens de paasvakantie (3 tot 7 april) bij Olse Merksem Atletiekclub. Meer info vind je op de website van Olse Merksem Atletiekclub.
 Kom op 25 maart naar de Dag van de Sportclubbestuurder (de bijscholings- en ontmoetingsdag voor sportclubbestuurders) in Kortrijk. Kies 2 sessies uit, ontmoet je collegabestuurders en wissel ideeën uit. TIP: als je inschrijft voor 5 maart, maak je kans op een mooie prijs. Meer info vind je op de website van de Vlaamse Sportfederatie.
 Ben je binnenkort jarig? Organiseer een poolparty en vier jouw verjaardag in zwembad Park van Merksem. Alle praktische informatie vind je op de website van Sporting A.

PATRICK VAN DEN BEMPT - SCHEPEN BEVOEGD VOOR SPORT, SENIOREN EN WIJKOVERLEG